Sunday, May 1, 2011

29 aprile 2011

Bologna,Italia,Italy,Emilia Romagna,street art,tunnel

29 aprile 2011, 13:28
Bologna, Via Fossolo © rokus2000


Bologna,Italia,Italy,Emilia Romagna,shopping,shop,shopcentre,centro commerciale,Golden Point,Dima Shopping Emilia Levante

29 aprile 2011, 13:53
Bologna, Via Emilia Levante © rokus2000


autostrada,A22,Italia,Italy,parcheggio,parking,camion,trucks

29 aprile 2011, 18:52
A22 - Autostrada del Brennero, Area di Servizio Po Est © rokus2000


Romagnano,Italia,Italy,Trentino-Alto Adige,mangiare,eat,bere,drink,ristorante,Smorza

29 aprile 2011, 21:19
Romagnano, Via dei Rimoni (trattoria pizzeria bar Smorza) © rokus2000

6 comments:

  1. Met name de bovenste foto vind ik een prachtplaat.

    ReplyDelete
  2. Idd, 1 e foto trekt de aandacht. 2e foto is neutraal, kan ik veel landen gemaakt worden. 3 e beeld bekend, zie ik op de reizen naar Duitsland, Polen.
    Laatste foto vindt ik gezellig; eten met z'n allen ...

    ReplyDelete
  3. Is dat een echte Keith Haring op foto 1 ...?

    ReplyDelete
  4. Foto een springt eruit.

    ReplyDelete
  5. @Glaswerk.
    Ik ben er zelf ook tevreden over. ;-)

    @PaulO.
    1. Is inderdaad een trekker; 2. Globalisatie, niet echt mijn ding; 3. Je komt ze overal tegen, een hondebaan; 4. De ex-collega's, 't was een leuke avond.

    @de Stripman.
    Zeker weten van niet, Jan.

    @Antoinette.
    Helemaal met je eens.

    ReplyDelete
  6. @ron - Nou ja, het had gekund. Die Keith is vast ook klein begonnen...;o)

    ReplyDelete