Friday, May 6, 2011

4 maggio 2011

Via Emilia Levante (Bologna),Bologna,Emilia Romagna,Italia,Italy,carrozzeria,auto officina,garage,Fiat 500

4 maggio 2011, 13:22
Bologna, Via Emilia Levante © rokus2000


Via Emilia Levante (Bologna),Bologna,Emilia Romagna,Italia,Italy,shop,closed

4 maggio 2011, 13:24
Bologna, Via Emilia Levante © rokus2000


Via Emilia Levante (Bologna),Bologna,Italia,Italy,Emilia Romagna,construction,construzione

4 maggio 2011, 13:25
Bologna, Via Emilia Levante © rokus2000

7 comments:

  1. Goede keuze, zeker bij 1e foto, om in zwart/wit te werken .

    ReplyDelete
  2. Hel mooi, de felle kleuren in zwart/wit om te zetten.

    ReplyDelete
  3. Sfeervol ! Ga je de Giro d'Italia nog volgen (eventueel met camera)...?

    ReplyDelete
  4. @PaulO.
    Dank je. De eerste kwam beter uit in zw, en ik heb de andere daarom ook in zw omgezet. De onderwerpen werkten gelukkig ook mee. ;-)

    @Antoinette.
    Dank je. De onderwerpen leenden er zich uitstekend voor.

    @de Stripman.
    Dank je.
    Geen Giro d'Italia dit jaar, Jan. Alleen de 12e etappe komen ze in vaag de buurt van Bologna, maar ik ga er geen vrije dag voor vragen. Een aantal jaren geleden heb ik wel de start meegemaakt in Trento. Een waar spektakel.

    ReplyDelete
  5. @ron - Dan moet je het maar volgen via de tv, net als ik...;o)

    ReplyDelete
  6. "... geen vrije dag voor vragen."? Dus je bent weer aan 't werk! Wat doe je dan tegenwoordig?

    ReplyDelete
  7. @PaulO.
    Sinds drie weken. Ik werk nu voor een bedrijf dat biopharmaceutische analisie-methodes ontwikkelt en bijhorende producten verkoopt. Ik organiseer de douaneformaliteiten, het magazijn, transport, enz., enz.
    Weer vroeg op, weinig tijd voor foto's (zoals je gezien zult hebben zijn de meeste van tussen één en twee uur 's middags - mijn pauze), om zeven uur de deur uit en om zeven uur weer thuis. Da's weer wennen.

    ReplyDelete