Monday, May 9, 2011

8 maggio 2011

Via Roma (Calderara di Reno),Calderara di Reno,Italia,Italy,Emilia Romagna,animali,animals,dogs,cani

8 maggio 2011, 10:28
Calderara di Reno, Via Roma © rokus2000


Via Roma (Calderara di Reno),Calderara di Reno,Italia,Italy,Emilia Romagna,flowers,fiori,azalea,l'azalea per la ricerca 2011

8 maggio 2011, 10:33
Calderara di Reno, Via Roma © rokus2000
L'azalea per la ricerca 2011


Via Roma (Calderara di Reno),Calderara di Reno,Italia,Italy,Emilia Romagna,comunione,communion

8 maggio 2011, 10:34
Calderara di Reno, Via Roma © rokus2000


Via 1 Maggio (Calderara di Reno),Calderara di Reno,Italia,Italy,Emilia Romagna,bar,Jazzé

8 maggio 2011, 18:26
Calderara di Reno, Via 1 Maggio © rokus2000

4 comments:

  1. Fraai beeld van de stad, de derde foto zegt het meest.

    ReplyDelete
  2. ja, en het grapige is dat zo'n derde foto in mijn jeugd ook in nederland met groot gemak geschoten zou kunnen zijn.

    ReplyDelete
  3. In twee, drie en vier zie ik een verhaal.
    Alleen de foto met het hondje kan me minder bekoren.

    ReplyDelete
  4. @Antoinette.
    Ik heb weinig met de kerk, maar hun rituelen zeggen inderdaad veel.

    @Lebonton.
    Hier is het nog een algemeen beeld. Geloven te geloven schijnt heel belangrijk te zijn.

    @Glaswerk.
    En toch, misschien zit het grootste verhaal achter het hondje. Maar goed, dat weet ik toevallig.

    ReplyDelete